Kan er in de iphone 6s een geheugenkaart?

Ik heb een nieuwe mobiel nodig, en ik zat te denken aan een iphone. Normaal heb ik altijd een Samsung, maar degene die ik nu heb had maar 16GB geheugen. Dat is voor mij te weinig. Daarom had ik er een geheugenkaart in gedaan. Dus ik vroeg me af of dat ook bij de iphone kan. Anders moet ik er een nemen van 64 GB, maar dat is meteen 200 euro duurder. Vind ik erg zonde van mijn geld

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
4.1K

Het beste antwoord

Nee dat kan helaas niet. Je kan, als je er later achterkomt dat de opslag toch wat weinig is, extra opslagruimte op iCloud kopen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
In iCloud kan je geen apps in opslaan.