Wat is het tarief bij Lebara prepaid?

Als ik op de site kijk zie ik allerlei tarieven (10=20, 20=50 etc) maar ik kan geen standaard prepaid tarief vinden. ook de klantenservice (engels) helpt mij niet echt verder hiermee.

8 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Het beste antwoord

bellen naar mobiel: 26 cent per minuut
naar vaste lijn: 12 cent per minuut
beiden met een starttarief van 23 cent per gesprek

21 cent per sms
30 cent per mms
49 cent per mb

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit geldt voor nummers binnen Nederland. Roaming tarieven kun je vinden via de bron

* Bellen en SMS’en van Lebara-nummers naar andere Lebara-nummers binnen Nederland is 7 dagen gratis na elke opwaardering van €10 en 14 dagen gratis na elke €20 opwaardering. Het standaardtarief voor bellen en SMS’en geldt na de 7 of 14 dagen gratis periode, u betaalt 0,29ct voor de eerste 30 minuten voor elk gesprek.