Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet ik mijn telefoon eerst ontgrendelen om zo te kunnen zien of ik een appje of een fb bericht heb? zie beschrijving

Ik heb net een nieuwe telefoon en ik heb iets ingesteld zodat ik eerst me telefoon moet ontgrendelen voordat ik kan zien of ik een appje of een fb bericht heb of een sms?
Normaal hoefde ik alleen op 1 knop te drukken (zodat die van rustmode weer actief gaat) en dan zag ik gelijk een whatsappje boven in beeld staan of een smsje of een fb bericht.

Dit heb ik niet meer.
Kan iemand me vertellen hoe ik dit terug zet??

Toegevoegd na 32 minuten:
Of ook wel,
ik kan pas zien wanneer ik een appje/smsje/fb bericht heb ontvangen wanneer ik mijn code intik.

Hoe ik het zou willen --> Rustmode naar actief en dat je het gelijk al kunt zien of je een appje/smsje of een fb bericht hebt ontvangen.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
994
Ritsuka
8 jaar geleden
Misschien handig om merk en type telefoon te melden, en welk besturingssysteem

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik vermoed dat je iOS hebt en als dat niet zo is weet ik het ook niet maar hier zijn de stappen voor iOS:
Instellingen>Meldingen>Facebook
En daar zet je laat meldingen zien in het berichtencentrum (of soortgelijke tekst)
En dit doe je ook het zelfde voor Whatsapp en je andere apps

Toegevoegd na 1 minuut:
Nog een tip: voortaan als een app vraagt om push berichten te sturen moet je kiezen voor ja als je meldingen wilt ontvangen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding