Kan ik de oplader van de samsung galaxy young ook voor de galaxy s4 gebruiken?

Ik heb een Samsung Galaxy Young en een Samsung Galaxy S4. Alleen ontbreekt de oplader voor de Galaxy S4. Mijn vraag is dus, kan ik die van de Samsung Galaxy Young gebruiken? Is er geen verschil in voltage?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, dat kun je gewoon proberen. Als het stekkertje past zal ook de spanning wel kloppen.
8 jaar geleden
Ja.

Alle huidige smartphoneladers zijn conform de Europese regels microUSB.

Alles behalve Apple.