krijg ik mijn foto's terug na fabrieksreset Samsung Galaxy s5 mini?

Ik ga mijn telefoon opnieuw instellen naar de fabrieksinstellingen, omdat sommige dingen niet goed meer werken, zoals het geluid van het alarm. Heb bij instellingen van het geluid gekeken, en alles staat op volle volume. Ik heb automatisch herstellen aangevinkt, en automatisch backup ook aangevinkt. Mijn foto,s staan op mijn google plus account.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (2)

Als je inderdaad jouw foto's op jouw google plus acount hebt geüpload/gesynchroniseerd dan zal je ze na de fabrieks instellingen weer gewoon moeten vinden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
als je een back up hebt of via google foto's