Hoezo zegt me Ihone 5 dat me mobiel bijna vol is en hoe los ik dit op?

Terwijl ik geen fotos filmpjes en geen downloads heb? ik heb ook alle website geschiedenis verwijderd maar noppes hoe los ik dit op? Bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Als je alles er al af hebt gehaald dan kan je het beste de telefoon terugzetten naar fabrieks instellingen. Mocht je eventueel toch nog bestanden op de telefoon hebben staan kan je die via iTunes backuppen en dan de telefoon resetten en dan weer de back-up terugzetten op de telefoon.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
en hoe doe ik dat of weet je dat niet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedoel je het resetten van de telefoon? Als dat het geval is moet je naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in(helemaal onderaan staat dat) en dan wis alle inhoud en instellingen.
Als je bedoeld de back up maken dan moet je even kijken bij instellingen en dan bij iCloud en dan bij opslag en reserve kopie en dan moet je klikken op nu reserve kopie maken en als dat is voltooid kan je de telefoon resetten(uitleg hierboven) en dan als die is gereset is moet je weer inloggen met je iCloud acount en dan zullen ze gelijk vragen of je hem terug wilt zetten naar die door jou gemaakte reserve kopie en dan heb je alles weer terug en dan heb je waarschijnlijk ook geen problemen meer(ben ik eigenlijk wel zeker van) veel succes! Ik hoor het wel als je verdere vragen hebt!