Melding 'onvoldoende ruimte op het apparaat' als ik iets wil downloaden/updaten via play store. Hoe zorg ik dat ik het weer kan gebruiken?

Ik heb al een aantal keer mijn telefoon gereset, dan werkt het weer even en dan krijg ik weer precies het zelfde. Hoe los ik dit op?

Toegevoegd na 18 minuten:
Als ik via Google de naam van de app typ kan ik het wel gewoon downloaden. Dus het ligt aan google play. Maar er is meer reclame enz. als ik het via google doe en het is veel moeilijker om het te downloaden omdat je voor sommige apps ook bijvoorbeeld Aptoide ofzo moet downloaden of een andere market. Dus ik hoef geen onnodige apps te verwijderen. Ik heb dit wel gedaan, dus meer apps kan ik niet meer verwijderen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Welke telefoon heb je?Je zoe Link2SD kunnen proberen. Je moet hem daarvoor wel geroot hebben. Als ik weet welke telefoon je hebt, kan ik een handleiding opzoeken Tip: forum.xda-developers.com

Antwoorden (2)

Door onnodige apps en data te verwijderen. Je hebt daar handige tooltjes (zoals b.v. clean master) voor. Zie onderstaand artikel voor meer info over verschillende van zulke programmaatjes

http://www.spicytricks.com/apps/5-apps-clean-optimize-increase-speed-android-phones-tablets
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik weet niet welke telefoon je hebt, maar als het om een model gaat met maar 500mb opslag (of iets in die richting) heeft het bijna geen nut om ook maar iets te doen, apps gaan steeds meer ruimte innemen en daardoor is het eigenlijk al noodzakelijk om een nieuwe telefoon te kopen als je er meer mee wilt doen dan bellen.

Gaat het om een nieuwer model maar wil je meer opslag hebben? Vaak helpt het om je mobiel te rooten en er een nieuwe ROM op te zetten, vooral bij samsung toestellen aangezien hun een heleboel rommel meeleveren. Ik heb dit gedaan op mijn Motorola Moto G, die haast al op een kale versie van android liep, maar ik heb er toch nog een extra 1 tot 1,5 gigabyte uitgekregen.

Er zijn genoeg tutorials voor het rooten en flashen van je telefoon. Als je een samsung hebt raad ik Odin aan.