Je kunt ze mailen naar jezelf en op je Mac openen of je kunt bestanden m.b.v. Bluetooth en (op de Mac) Bluetooth File Exchange uitwisselen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er vanuit gaand dat het om een Android toestel gaat, kun je Android File Transfer gebruiken. programaatje installeren, telefoon met usb in je Mac pluggen, en 9 van de 10 werkt het prima.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel makkelijke met Dropbox je kan het zo instellen dat je foto`s die je maakt met je telefoon direct op je computer krijgt geheel automatisch.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik raad aan om MacroDroid te proberen! Werkt prima als u foto's van Samsung naar Mac OS moet overbrengen.