Waar vind ik de instellingen voor internet na sluiten scherm android?

Mijn telefoon lijkt steeds de internetverbinding stop te zetten wanneer het beeldscherm uit staat. Op een van mijn oudere android-telefoons was dat inderdaad een instelling die je aan/uit kon zetten. Ik kan deze echter niet vinden in android 4.4 maar wil graag af van dit probleem ivm het niet/later ontvangen van berichtjes.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je moet dan naar settings, en dan Wi-Fi. Daarna ga je naar geavanceerd en zet je "keep Wi-FI on during sleep" op altijd.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deze optie staat aan, maar betreft dan ook mijn wifi. Ik heb het over de algemene internetverbinding, dus ook 3g
Jaspro101
9 jaar geleden
Welke telefoon heb je?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Huawei ascend p7