hoe kan je het activerings scherm op iphone 5 ios 8 overslaan?

ik wacht nog op mijn unlock code maar zou er al graag opwillen, iemand enig idee hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
capthavoc
9 jaar geleden
sim eruit halen ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
nee dat kan niet, je moet hem activeren met een sim erin maar omdat die niet geldig is kan het dus niet, maar er zou toch its moeten zijn dat het wel lukt

Antwoorden (1)

Je kunt dit niet omzeilen. Je hebt een SIM kaart nodig om een iPhone te activeren. Dit kan echter ook eentje zijn van iemand anders die je er na het activeren vervolgens gelijk weer uit haalt. Let er wel op dat het dan een micro-sim betreft als het om een iPhone 5 gaat. Anders toch even geduld.