'Simkaartnummer ongeldig' als ik nummerbehoud aanvraag, hoe kan dit?

Ik wil mijn nummer behouden (Vodafone) en laten overzetten naar Telfort, maar hij zegt dat het nummer ongeldig is. Het zijn 19 cijfers en ik heb ze sowieso correct ingevoerd.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Bellen met Telfort? Misschien dat ze het probleem bij de klantenservice herkennen en het op die manier toch kunnen overzetten.

Het beste antwoord

De simkaartnummers van 19 cijfers zijn uitzonderingen. De meeste simkaarten zijn immers 13 tekens lang. Als de site de 19-cijferige code niet wil accepteren, zou het normaal perfect moeten werken om de eerste 6 tekens weg te laten, zodat je de laatste 13 tekens als 13-cijferige nummer overhoudt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok bedankt, dan probeer ik dat