Kan je een abonnement afsluiten én prepaid gebruiken?

Ik wil namelijk een bundel afsluiten met alleen mb's en voor die paar smsjes in de maand prepaid gebruiken, of kan dit niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedoel je een extra prepaid simkaartje erbij voor het sturen van een sms?

Het beste antwoord

Wat je hier zoekt lijkt op het systeem dat ze bij mobile vikings hebben. Je waardeert voor 15 of 25 euro op en krijgt dan Mb's hiervan. Dit is dan 1,5 Gb. Je krijgt hier ook 500 smsjes gratis bij. Voor het bellen betaal je respectievelijk 0,25 en 0,10 cent per minuut.
Ik zou hier eens een kijkje nemen: https://mobilevikings.nl/nl/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

je kan bij veel providers met prepaid voor een redelijk bedrag een aantal mb kopen, die een maand geldig zijn. Dan heb je dus niet een abbo speciaal voor internet.

voorbeelden: bij Vodafone heb je bijvoorbeeld Blox, dan kan je een sms sturen en heb je voor 14,95 euro 1 gb internet of voor 9,50 euro 200 mb voor een maand. Dit kan je per maand aanpassen.

je kan er ook voor kiezen een sim only abonnement van simyo te doen. Dan kan je per maand aanpassen hoeveel internet en sms je denk te gaan gebruiken.