Hoe kan ik een eigen minecraft pe server maken? In 0.10.4 alpha.

Alsjeblieft help me met een duidelijk uitleg, het liefst zonder de app van multiplayer voor minecraft PE te kopen. Kan het ook anders?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Ten eerste hoort deze vraag in een andere categorie, maar dat is de taak voor de moderators. Laten we snel naar de vraag gaan. Het is namelijk best wel simpel. Ik heb even een filmpje uitgezocht die het duidelijk uitlegt. De oudere versie maakt niet uit. Het filmpje is wel in het Engels dus als je het niet begrijpt vraag maar aan mij. Groetjes!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je man, dit is mijn eerste vraag die ik stel dus ik moet nog even wennen. Maar bedankt voor je antwoord! Ga het zeker gebruiken!