Iemand idee waarom ik geen filmpjes kan afspelen op mijn mobiel?

Ik heb een samsung galaxy core en kan geen filmpjes afspelen. Voornamelijk filmpjes fie gestuurt zijn via whatsapp of snapchat. Iemand idee of ik bepaalde instellingen verkeerd heb staan op mijn mobiel?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
3.3K

Antwoorden (1)

Via whatsapp of snapchat moet je de video eerst downloaden heb je dat al geprobeerd als je de video niet kan downloaden kan het zijn dat je te weinig opslagruimte hebt als je de video niet hoeft te downloaden moet je ook even kijken naar je schijfruimte als je schijfruimte vol zit moet je dingen verwijderd als je video's wil kijken