Hoe komt het dat mijn mb's razendsnel opgaan?

Ik heb een iPhone 5s apart bij de Apple store gekocht vorig jaar november en er een aparte abonnement van Tele2 erbij genomen met 1gb internet en 100 bel/sms. Sinds vorig maand gaan mijn mb's razendsnel op, en dan bedoel ik ook razendsnel. Heb mobiel data ook uitgezet voor ALLE apps behalve telefoon en whatsapp, maar ook deze maand gaan m'n mb's weer razendsnel weg. In de 45. min dat ik net buiten was waarbij ik voor een paar berichten Whatsapp heb gebruikt, heeft ik op een of andere manier 176 mb's verbruikt. Sinds vorige maand heb ik dit en hiervoor had ik geen enkel probleem. Weet iemand wat ik hiertegen kan doen om het te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Je kan een app downloaden. Onavo count. Deze houd bij hoeveel je verbruikt en waaraan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
waarschijnlijk ligt het gewoon aan de provider. Samsung had dat laatst ook, om geld te verdienen.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
@Wimkees Dat wist ik niet. Ik heb geen iPhone, wel een Samsung, maar de MB meter heeft, maar die klopt niet met wat je echt verbruikt. @Keizer Samsung is geen provider en heeft dus niets met kosten te maken.

Antwoorden (2)

Heb ook zoiets gehad met mijn Samsung. Terug naar de fabrieksinstellingen hielp. Kapotte app of zoiets denk ik.
9 jaar geleden
probeer te achterhalen welke app zoveel mb
instelling>mobiel netwerk > en dan naar benenden scrollen en dan zie je welke apps veel mb verbruiken en kijk dan ook bij het systeem want het kan zijn dat je iets aan heb getikt waarom door het zo snel gaat.