het geluid van mijn iPhone 4 valt steeds vaker uit, wie helpt me? .

om dit te herstellen moet ik hem resetten door hem helemaal uit te zetten en weer opnieuw opstarten wat nogal tijdrovend is.
weet iemand 'n snellere/makkelijkere methode?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Een bekend probleem, dat er geen geluid is of het geluid hapert (of af en toe) omdat de oplaad connector vies is.
Mocht het niet meer werken,( het schoonmaken van de connector.)
dan kun je het beste de connector vervangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank coo je antwoord.
hoe kan ik dat het beste reinigen?
bv met contakt spray, met lucht of met wd40 schoonspoelen. om verdere schade te voorkomen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een eerste mogelijkheid is een blaasbalg die het stof wegblaast, of u gebruikt een stofzuiger om de stofdeeltjes op te zuigen (let er op dat de stang van de stofzuiger het apparaat niet aanraakt). Het gebruik van een spuitbus met perslucht is ook een optie, maar deze moet zeer secuur gebruikt worden omdat hij vloeistof bevat. Houd de spuitbus recht en nooit schuin.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
fijn, dank je