hoe komt het dt mijn touchscreen het niet meer doet?

ik heb een samsung smartphone en mijn touchscreen is er mee gestopt. heel af en toe doet hij het alleen als ik dan het scherm weer uit doe dan stopt het touchscreen er weer mee. heb hem al 5 keer gereset. is er een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan naar een winkel gaan waar ze je touchscreen vervangen. Mijn touchscreen deed het ook niet meer en toen er een nieuw schermpje op zat deed hij het weer. Het kan wel duur zijn, zo'n nieuw schermpje (€50-€150, afhankelijk welk toestel je hebt en naar welke winkel je gaat). Hier kan je opzoeken hoe duur het ca. is http://www.scherm-reparatie.com/. Succes!