Waar kan ik een losse internetbundel voor in het buitenland bestellen?

Ik heb een telefoonabonnement bij Ziggo. Ziggo heeft geen losse bundels voor in het buitenland. Kan ik deze elders los bestellen (bijv. door tijdelijk een andere simkaart en een ander nummer aan te vragen)?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Beste en voordeligste is om in het buitenland een pre paid simkaart aan te schaffen met internet bundel.
Als er al mogelijkheden zijn om een "nederlandse" bundel voor het buitenland aan te schaffen dan zijn dit toch zeer beperkte dure bundels.