kan ik de voicemail van mijn mobiele telefoon ook afluisteren als ik met mijn vaste huis telefoon bel?

omdat voicemail afluisteren nogal veel geld kost van een prepaid telefoon. mijn vaste lijn is van ziggo en mobiel van hi

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (1)

Yep. Met T-mobile, Telfort en KPN kan het in ieder geval wel. In het geval van T-mobile bel je vanaf een vaste telefoon (geen ander mobiel apparaat) het nummer 06 - 2400 1233. Telfort biedt deze functie via 0626001233 en KPN heeft het nummer 06-12 00 12 33 daarvoor gereserveerd. Als je een andere aanbieder hebt moet je even Googelen op 'voicemail mobiel beluisteren via vaste telefoon' + je mobiele aanbieder. Als die het aanbieden zal het wel op hun website staan.