Waarom valt mijn samsung galaxy mini s3 spontaan uit?

Sinds een paar weken echter merk ik dat de gsm uitvalt als ik bijvoorbeeld op internet zit of de flash van de camera opzet. Het correcte percentage wordt niet meer weergegeven wat zeer irritant is.
Als hij nog op 70% is, valt hij uit en start hij weer op. Dan krijg je het geluidje dat de batterij volledig leeg is en blijft hij heropstarten voor een paar keer, wanneer ik de telefoon aan de oplader leg is deze weer erg snel opgeladen en werkt die weer.(voor zolang het duurt)

Ik moet 2x daags herladen. Wat echt irritant is.
Iemand tips wat ik kan doen?

9 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (2)

Ik heb ook wel eens gehad dat mij telefoon (S4 mini) spontaan uitviel en terug opstartte. Alleen had ik dan nog een probleem met mijn pin-code. Nu vertelde ze mij in de winkel dat dit op - en afsluiten probleempje kon verholpen worden door je toestel af en toe zélf volledig op en af te zetten en de batterij helemaal leeg te laten gaan. Maar ik denk ik jouw geval dat je toch best eens langs de winkel gaat voor een nieuwe batterij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee ik heb niet echt tips maar... dat is omdat als je erop zit en je stopt even (maar dan staat hij wel nog aan) dan valt hij uit omdat er geen contact met je gsm wordt gehouden.