Past een iPhone-hoesje ook om een Samsung?

Ik heb ontzettend leuke telefoonhoesjes gekocht bij de H&M in de tijd dat ik nog geen smartphone had. Deze hoesjes zijn geschikt voor de iPhone 4 en de iPhone 4S. De afmetingen daarvan zijn 115 x 58. Nu ben ik dus toe aan een smartphone maar ik ben meer het type voor de Samsung, ik ben ook gewoon snel tevreden en heb niet veel eisen. Maar ik wil wel per se die hoesjes kunnen gebruiken! Ze zijn zo leuk! Moet ik dan toch een iPhone 4 of 4S kopen? Of zijn er ook Samsung-smartphones met dezelfde afmetingen als de 4S? Ik heb er een paar gezien die 2-4 millimeter scheelden (groter waren dan de iPhone). Is dat al genoeg om de hoesjes niet te laten passen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
3.5K

Antwoorden (2)

Nee dat kan niet omdat de camera van de iphone en samsung verschillen van plaats en de randjes verschillen ook dus helaas kan het niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh, oké! Dank je voor je antwoord, over de positie van de camera had ik nog niet eens nagedacht maar dat is wel een goeie ja.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wellicht kun je dat oplossen met een extra gaatje in het hoesje ;-). Als de samsung net iets kleiner is, zal het passen. Al zal het nooit perfect zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet alleen de camera zit op een andere plek maar ook diverse knoppen van het toestel. Dus, een hoesje voor een iPhone 4/4S past alleen om die telefoon. Overigens is het wel zo verstandig om eerst je telefoon te kopen en daarna op zoek te gaan naar een hoesje. ;-)
Nee dat kan niet, maar als je bijvoorbeeld een bekend model van de samsung lijn koopt, zoals de galaxy s3/s4 dan zullen ze daar zeker die hoesjes ook voor verkopen