hoe kan je veilige stand uitzetten bij samsung galaxy s4 mini?

ik heb hem al een paar keer proberen opnieuw op te starten maar nog steeds doet hij het niet. ook zijn al mijn apps weg. in de play store staar erbij dat ze geinstalleerd zijn en ook bij instellingen applicatiebeheer staan alle apps er gewoon. soms doet mijn volume knop het ook slecht. en soms doet mijn uit-knop het gewoon niet en dan moet ik de batterij eruit halen en er weer in doen, dan doet ie het weer. ik heb hem een tijde geleden laten vallen en mijn scherm is dan ook helemaal kapot. maar dat is al wel weer 1,5 maand ofzo geleden. waarom doet ie nu dan zo raar en toen nog niet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2.9K

Antwoorden (1)

Ga naar je instellingen > mijn apparaat > startschermstand

Zorg dat deze op standaardmodus staat aangevinkt en niet op eenvoudige modus.

Laat wat weten als het werkt of niet!