Welke vituelen telecomproviders maken gebruik van het Vodafone netwerk?

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik zoek een prepaid provider die gebuikt maakt van het netwerk vodafone en waar van je de opwaar bonen gewoon kan komen in de supermarkt en zo

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K

Antwoorden (1)

Behalve Vodafone zelf maken ook Sizz, Blyk en Hollandsnieuwe gebruik van het Vodafone netwerk.

Sizz heeft alleen abonnementen, Blyk waardeer je op met een Vodafone tegoedbon. Voor Hollandsnieuwe kun je opwaardeertegoed kopen bij BelCompany.

Uiteraard kun je ook "gewoon" bij Vodafone prepaid krijgen. Deze opwaardeerbonnen zijn in vrijwel iedere supermarkt te krijgen.