Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

bestaat er een mobieltje die waarschuwt als je bent gebeld?

Mijn vader heeft een mobiele telefoon. Hij hoort hem echter amper. Als hij gebeld is, terwijl hij bv in de tuin bezig was, dan kijkt hij niet altijd op zijn telefoon. is hier een oplossing voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
jc54
9 jaar geleden
De enige oplossing is, je vader aan leren dat hij wat vaker op zijn mobieltje moet kijken of er gemiste oproepen zijn.
redhouse
9 jaar geleden
Trilfunctie aan , helpt ook een beetje.
Reddie
9 jaar geleden
Het lijkt me heel wat logischer dat de beller zelf opnieuw belt als de telefoon niet is opgenomen. Dat is namelijk degene die iets wil (melden of vragen of zo).

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Mijn moeder heeft een mobiel die een smsje geeft zodra je een oproep hebt gemist. (Weet momenteel even het type niet, en ben op werk). Dit smsje blijft elke 2-3 minuten piepen totdat deze is gelezen. Wellicht een optie?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Razer heeft nu een bèta toestel gelanceerd die je kan verbinden met je smartphone (Razer Nabu), deze geeft je o.a. informatie over inkomende oproepen, smsjes, emails, facebook, twitter, stappenteller en nog veel meer!
Ik ben het nu zelf aan het bèta testen en het werkt echt super!

Toegevoegd na 5 minuten:
Opmerking: Werkt op dit moment alleen maar met iPhone, en is pas vanaf 10 juli te koop! Plus het prijskaartje is een ander paar mouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zover ik weet, laat elk toestel je al weten wanneer je een oproep hebt gemist. Hoe dat er uit ziet, kan ik alleen voor Android aangeven. In de notificatiebalk zie je een icoontje van een telefoon staan, met daarachter de melding. Ook zijn er Androidtoestellen met een LED die gaat knipperen zodra je een oproep hebt gemist, of een berichtje hebt ontvangen. Bijvoorbeeld de Google Nexus 5 of de vergelijkbare LG G2.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding