Hoe kan je contacten van je oude simkaart op je nieuwe simkaart zetten?

Ik had tijdelijk een iphone 4 of 4s, nu heb ik een Iphone 5c. Mijn simkaart paste niet in de iphone 5c dus heb ik een nieuw simkaartje gekregen. Mijn vraag is dus: hoe kan ik de contacten die op mijn oude simkaart staan overzetten naar mijn nieuwe simkaart? (denk eraan dat mijn oude simkaart niet in de iphone 5c past en ze dus niet kan kopiëren)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.7K

Antwoorden (3)

1. Sla de contacten op op je iphone 4/4s
2. Koop een micro sim to mini sim adapter ( kost bijna niks )
Hierdoor kan je je iphone 5 simkaart in de iphone 4 stoppen.
3. Zet je contacten vanaf je iphone op je simkaart.
4. Haal de simkaart uit de adapter en doe hem weer in je iphone 5.
5. Als het goed is staan je contacten nu op je iphone 5
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou of had ze ook op iCloud kunnen opslaan. Zodra je dan op je nieuwe telefoon in logt staan ze er al automatisch op
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ze naar een sd-kaart exporteren, en dan je sd-kaart in je nieuwe telefoon stoppen en dan de contacten weer importeren. Via een online cloud opslag kun je hem ook importeren en exporteren. En als je geen sd-kaart hebt en geen zin hebt om een account aan te maken voor een cloud kun je het altijd nog via bluetooth, NFC of S Beam proberen. Ikzelf heb geen iphone maar ik weet zeker dat een van de bovenstaande opties op de iphone ook werkt(bluetooth en sd-kaart)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er past geen sd kaart in een iphone
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke, dat wist ik niet. Gelukkig zijn er nog genoeg andere manieren. Ik hoop dat het je lukt en veel plezier met je nieuwe iPhone.