Hoe stel ik een persoonlijke toon voor iemand in op Whatsapp met mijn iPhone 5?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Dit is voor zover ik weet nog niet mogelijk op een iPhone 5, of welke andere iPhone dan ook. Je kan alleen de standaard tonen van WhatsApp gebruiken, en dan wel voor allee contacten tegelijk dus niet voor iemand persoonlijk wat anders. Je zou voor de zekerheid nog even kunnen kijken naar het profiel/de contactonformatie van de desbetreffende persoon door in de chat op zijn foto te tikken. Daar zou je het dan moeten kunnen aanpassen. Kijk anders ook nog even bij instellingen--> Notificaties daar zijn ook nog wat instellingen te vinden.