Waarom heeft t-mobile prepaid internet maand bundel een snelheid van 0,03mbps?

Meestal is het ongeveer 0,37mbps maar dat is met volledig 3g bereik. T-mobile vraagt hiervoor 10 euro per maand.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Bij prepaid krijg je nooit heel veel waar voor je geld. Omdat de providers niet voor het komende jaar al kunnen berekenen hoeveel ze aan je verdienen, én ze ook nog eens geen garantie hebben dat ze überhaupt iets aan je verdienen geven ze je gewoon weinig. Dat kan zijn dat je belminuten heel weinig zijn, of dat je weinig mb's of een lage snelheid krijgt.

Overigens zou je max 3.6 Mbps moeten krijgen, als dat lager uitvalt moet je eens kijken hoe de dekking in je omgeving is, of je provider je snelheid knijpt en of je telefoon niet gewoon kuren heeft. Bel even met de klantenservice van T-mobile, of stel je vraag via twitter. T-mobile heeft best een fijne webcare vindt ik