Waarom bestaat er alleen voor Suriname een tweelanden simkaart?

Een Surinaams telecombedrijf verstrekt tweelanden simkaarten waarmee je beschikt over 2 telefoonnummers. Een Nederlands en Surinaams nummer. Dit bespaart een hoop telefoonkosten als je veel contacten hebt in beiden landen. Waarom is een dergelijke kaart niet voor andere landen beschikbaar? http://youtu.be/5Fymo83iNKQ

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (2)

Omdat er geen grote doelgroep voor is. Het is overigens wel zo dat je bij VOIP aanbieders een telefoonnummer in een bepaald land kunt huren om deze vervolgens door te schakelen naar jouw 06 of ieder ander nummer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook hier wordt aan een 2 landen sim gewerkt. Apple is bezig met een speciale sim kaart (waarschijnlijk alleen voor IOS) Je krijgt dan de optie of je een tijdelijk (of permanent) een extra telefoonnummer wilt kopen zodat je goedkoper uit bent in het buitenland.