Wat zijn de verschillen van de Samsung S4 black edition t.o.v. de gewone S4?

Ik weet dat de achterkant een soort nepleer is (met een fraai stikseltje), maar zijn er nog andere verschillen, software of hardware matig?

10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

De kleur en de prijs verder niets.

http://www.galaxyclub.nl/2014/03/galaxy-s4-black-edition-te-koop-in-engeland/

Toegevoegd na 33 seconden:
Oh en dat er standaard 4.3 op staat, maar dat is via een update ook met de originele te doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thecis
10 jaar geleden
Thanks!