Mijn samsung galaxy fame boot niet meer en blijft het samsung logo eeuwig herhalen. Wat moet ik doen?

Ik kan nog wel booten in recovery modus en in odin.
Het gebeurde na het installeren van een custom boot animation. Mijn telefoon liep vast en ik startte hem opnieuw op maar hij startte niet meer. Ik probeerde firmware herstel van Samsung Kies maar die herkende het toestel niet omdat hij niet was opgestart. Wat moet ik nou?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo nltz als een costum boot animation installeeren fout gaat dan heb je vaak een brick je kan het oplossen door de os opnieuw te installeren via odin of je kan naar de dichtsbijzijnde telefoon winkel gaan en hun het te latenn doen

Het beste antwoord

Beste NLTZ,
Ik heb het zelfde probleem gehad.
Met Samsung Kies werkt niet nee.
Je moet via Odin een nieuwe firmware erop zetten.
Maar je moet wel de goeie Odin versie hebben. Heb je dat niet dan crasht Odin en heb je hetzelfde probleem. Dus zoek even op Google op welke Odin versie je moet gebruiken.

Veel succes ermee.
Lukt het niet stuur me dan even een PM.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo bouwtje, dank je voor het meedenken, ik kan booten in Odin maar waar kan ik een nieuwe firmware downloaden? Ik heb even gegoogeld op firmwares maar dan krijg ik verenigd koninkrijk, saudi arabië en weet ik het. Staat geen Nederland tussen. Ik weet niet welke versie van odin ik er op heb, maar er staat wel product name gewoon enzo, ik heb met deze methode ook wel eens een s3 van mijn vriend geroot. Waar kan ik deze firmware vinden en hoe kun je zien welke odin versie je hebt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb toch maar de verenigd koninkrijk versie geflasht, en hij start op! Zeer bedankt voor de hulp fantastisch dat u het probleem wist op te lossen! Toch maar geen boot animation de volgende keer ;)!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fantastische reactie die me zeer heeft geholpen! Duimpje omhoog