Kan ik mijn whatsapp account verwijderen en opnieuw aanmaken?

Ik heb een blackberry en hierop kan je helaas whatsapp niet met beltegoed betalen en dat is dus ook mijn probleem. Ik moet over een maand whatsapp betalen en wil dat oplossen door mijn whatsapp account te verwijderen en dan eentje opnieuw aanmaken met hetzelfde telefoonnummer? Alleen vraag ik me af of dat wel kan en of je gratis met Whatsapp verder kunt? Ik weet sowieso dat opnieuw instaleren niet werkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K

Antwoorden (1)

Nee, want Whatsapp is gekoppeld aan jouw telefoonnummer. Jouw telefoonnummer maakt dus al een tijdje gebruik van Whatsapp en dat staat geregistreerd. Toen ik jaren terug een Blackberry had heb ik nooit betaald, ik kreeg toen wel meldingen maar die kon ik wegdrukken en heb Whatsapp niet meer geupdate.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan ik het dan wel met een ander telefoonnummer doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar dan moet je een nieuwe sim-kaart kopen met een nieuw telefoonnummer. Je moet dan Whatsapp opnieuw installeren en zorgen dat al je contacten je nieuwe nummer hebben. Als je veel contacten hebt waar je dan via Whatsapp je nummer naar stuurt heb je kans om geblokkeerd te worden door Whatsapp, ivm spam. Ik zou gewoon eens afwachten, ik heb namelijk ook nooit hoeven betalen ondanks de meldingen ;-)