Ik krijg steeds dataverbruik-sms'sje terwijl ik geen data verbruik. Wat is er aan de hand?

Mijn dochter heeft een Simpel-abonnement waarmee ze kan sms'sen en een heel klein beetje data kan verbruiken. Op haar mobiel staat al het dataverbruik uit, ze kan alleen via Wifi op internet. Nu wordt ze al 2 dagen om de 3 uur ge-sms'd door de provider (Simpel) dat ze voor 5 of voor 7 euro data heeft verbruikt. Het enige wat helpt, is de mobiel helemaal uitzetten. Wat kan hier aan de hand zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1K
Amadea
10 jaar geleden
http://telecomervaring.nl/ervaringen-met-simpel/ lezende is het kennelijk niet veel soeps daar...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja, ik heb al 3 jaar lang 3 abbonementjes bij Simpel voor de kinderen, en eigenlijk nooit gedoe. Maar kennelijk ben ik er nu bij... Maandag maar eens bellen naar de fijne klantenservice...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gebruik zelf ook al jaren dat 100minuten/200MB abonnementje en heb er nooit problemen mee gehad.
@Amadea: nogal kort door de bocht.... Op 20 oktober 2012 besteedde Kassa (Vara) een item over Simpel, gezien de vele klachten die onder andere hier binnen zijn gekomen. De provider belooft vanaf nu alle klachten op te lossen! Dat is 1½ jaar oud en met de belofte het op te lossen zou dat misschien ook nog gebeurt kunnen zijn :-)
Ik ben betere bronnen en info van je gewend.
Amadea
10 jaar geleden
Ik geef toch geen antwoord... Het was slechts een reactie!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook die mag best het niveau hebben dat wij van je gewend zijn :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Beerenburgertje, de wereld draait niet om jouw verwachtingen :).
Maakt de smiley t nu ook voor jou minder serieus?

Antwoorden (1)

misschien staat er iets aan, bijvoorbeeld, automatisch tijd bijwerken, apps automatisch bijwerken, of zelfs de GPS? Je moet proberen om alle dingen van de instellingen bekijken, en kijken wat en waarom iets aan staat.