Hoe kan ik mijn gegevens van mijn Telefoon naar mijn sd kaart Samsung galaxy gio gt-s5660?

Mijn vriendin heeft een samsung galaxy gio. Haar telefoon zegt continu dat deze vol staat. Dit komt omdat alles op haar telefoon wordt opgeslagen en niet op de 2gb sd kaar die ze erbij heeft gekregen. Ik heb heel de telefoon al doorzocht maar slechts enkele dingen kunnen op de sd kaart op worden geslagen. Kan iemand mij hiermee helpen?

Alvast bedankt,

Ruud

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als je de telefoon via de datakabel aansluit op een computer zal hij worden herkend als een soort USB-stick. Je krijgt twee mappen te zijn: 'Phone' en 'Card'. Je kunt bepaalde bestanden zoals foto's en muziek gewoon uit de map 'Phone' knippen en vervolgens weer in de map 'Card' plakken. Op die manier kun je bestanden van het telefoongeheugen naar je sd kaart verplaatsen. Zorg wel dat je niet zomaar dingen overplaatst want sommige onderdelen functioneren alleen als ze op de opslag van de telefoon zelf staan. Foto's en muziek is altijd veilig over te plaatsen.