Is er een manier om foto's van een kapotte telefoon te halen?

Mijn oude telefoon is van voor het sd kaart tijdperk. Deze is stuk gegaan (wil nog wel aan maar geen beeld) nu heb ik deze met opzet bewaard met het oog op de vooruit snellende techniek. Toen ie stuk ging waren de bestanden niet meer te redden. Weet iemand of er tegenwoordig een manier is om deze foto's terug te halen? Pin code etc van de telefoon weet ik nog.

Toegevoegd na 1 minuut:
De telefoon is een Samsung D900i en nu ondertussen 4 jaar stuk

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
15.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha ja daar had ik nog niet aan gedacht. .....ach sepia is weer helemaal hip :-P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn reactie was sarcasme en ik denk dat dat bij de reactie van Goos ook het geval is.

Antwoorden (2)

Ik heb een oplossing voor je. Sluit je Samsung aan op de PC via de USB-kabel, vervolgens download je het programma File Scavenger, Recuva of een ander programma. Deze programma's zijn speciaal ontwikkeld om bestanden terug te krijgen. Zelf als je deze hebt verwijderd of je schijf hebt geformatteerd, kun je het meeste nog terughalen.

Probeer t maar ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via de sd kaart. Je heb van die usb stickjes waar je een sd kaartje in kan doen. (als de foto's daar op staan) en anders je telefoon aansluiten op de pc door middel van usb kabeltje.