Wat is de goedkoopste oplossing voor nummerbehoud ivm 6 maanden in het buitenland?

In januari zal ik naar het buitenland vertrekken voor ongeveer 6 maanden.
Graag zou ik mijn mobiele nummer willen behouden, zodat ik deze kan hergebruiken bij terugkomst.
Op dit moment heb ik een sim-only abonnement bij BEN wat per maand opzegbaar is.

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om mijn abonnement te bevriezen. Dus mij lijkt het de goedkoopste oplossing om het huidige abonnement over te zetten naar een prepaid abonnement met nummerbehoud.
Helaas heeft BEN geen prepaid abonnementen meer, dus dat zal dan waarschijnlijk T-Mobile worden (met eenmalige kosten voor het overzetten en/of aanvraag prepaid simkaart).

Of zijn er betere oplossingen voor deze situatie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Misschien het goedkoopste abonnement bij BEN? Als je dan weer terug bent kies je weer een passend abonnement. Dan betaal je in de tussentijd waarschijnlijk niet zo veel, en je hebt niet de kosten en moeite van het overgaan naar een andere provider.
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

delight mobile:

gratis nummerbehoud
gratis sim
voordelig bellen vanuit buitenland
heb altijd bereik
goede ervaring ermee

http://www.delightmobile.nl/

Ik denk dat dit de beste oplosing voor jou is :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor 5 euro heb je een prepaid van bijvoorbeeld Simyo. Tijdens de bestelling vraag je eenvoudig nummerbehoud aan. Je hebt wel het simkaartnummer nodig van je oude simkaart. Je nieuwe provider dient de aanvraag voor nummerbehoud in bij je huidige provider en informeert je per e-mail over de exacte overstapdatum.