Wat kan je met een gedeactiveerde simkaart?

Heb net m'n iPhone 4 verkocht, omdat ik een 5C had aangeschaft. Door verlenging van mn abo bij Hi kreeg ik een nieuwe simkaart en dan werd mn oude gedeactiveerd.

Het stomme is... Dat ik vergeten ben die oude simkaart eruit te halen bij het verkopen. Kan hij daar nog iets mee? Staan er bijvoorbeeld gegevens op? Als die gedeactiveerd is? Of kan je er nog mee internetten/bellen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (2)

Je weet maar nooit. Er staan vaak wel telefoonnummers op. Deze kan die eventueel bellen. Wil je het echt zeker weten bel dan je provicder.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je nummer gedeactiveerd is en overgezet op deze nieuw sim
kan hij er niet meer mee bellen in elk geval niet op jouw nummer internet via 3 g etc kan ook niet meer

En aangezien je een iphone had worden er volgens mij geen adres gegevens en telefoon nummers meer op de sim zelf opgeslagen ?

Alleen als je deze sim eerst in zeg maar een standaard gsmtje had dan wil dat nog wel eens het geval zijn.
maar volgens mij hoef je er niet te druk over te maken.
althans ik heb nergens op een iphone de optie adres gegevens op sim bekijken of plaatsen of visa versa gezien
sim en Os zijn los van elkaar
Ook al staat er een standaard sim code op dan kan hij alleen hooguit het noodnummer bellen en dat is gratis (als dat al kan, omdat de kaart niet meer gekoppeld is aan een telefoonummer.

Effe belletje klantenservice voor de zekerheid ?

Toegevoegd na 1 minuut:
laat het ons weten als je belt erg handig voor hier
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top, dankjewel!