Wanneer kan ik gebruik maken van mijn nieuwe telefoonabonnement?

Mijn abonnement loopt af op 20 dec. Volgende week dus. Er is 1 maand opzegtermijn, maar ik ben vergeten op te zeggen, dat heb ik deze week pas gedaan. Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekregen met een abonnement en nummerbehoud bij een andere provider. Wanneer kan ik daar nu mee bellen, vanaf de 20e of over een maand pas?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Neem even contact op met je nieuwe provider, die kan je vertellen wanneer je nieuwe/oude nummer ingaat, in de meeste gevallen zeggen zij je abonnement voor je op, als je een nieuw abonnement afsluit, als dat is gebeurd zul je binnen een paar dagen je oude nummer weer kunnen gebruiken. Is dat niet gebeurd, dan zal je nog een maand moeten wachten. Hoelang dit gaat duren is dus niet te zeggen.