WhatsApp is alleen beschikbaar op Samsung telefoons en Apple telefoons en vele andere en is niet op de computer beschikbaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi,
Als u een android telefoon hebt dan werkt het met Bleustacks. Met dit programma kunt u alle android apps downloaden. U moet inloggen met uw google account en dan kunt u Whatsappen op uw mac computer (vaak hoeft u uw google account ook niet in te voeren). Er is alleen één grote maar… U heeft een telefoon nodig die sms kan ontvangen (hoeft geen telefoon te zijn met whatsapp). Als u al een telefoon hebt met whatsapp kan het of op uw mac of op uw telefoon. U zou dus steeds moeten wisselen (dus elke keer opnieuw sms laten versturen met code). Ik had het aan het begin over dat dit alleen werkt met android maar het zou ook wel moeten lukken met een ander besturingssysteem (bijvoorbeeld Apple). In de bron kunt u het programma downloaden.
Veel succes, en bij meer vragen kunt u ze altijd stellen!
MaartenvL
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via mijn antwoord van: http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/software/whatsapp-downloaden-mac.465519