Ik snap niet echt wat u bedoelt maar, als u het over spraakopnames heeft gaat u naar de appstore en typ je daar in "spraak recorder". Als u het echter over spraakgestuurd zoeken heeft, dat staat er standaard op.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De dictafoon-app (standaard op de iPhone aanwezig) is in staat om (stem-)geluid op te nemen, op te slaan en later opnieuw af te spelen.