Kan ik op Hollandsnieuw abonnement nemen en in plaats van mijn rekening nummer mijn zoon zijn rekening nummer gebruiken ?

Mijn zoon wilt graag een abonnement en hij werkt bij een distributie centrum, via studentenmobiel.nl heb ik een goedkope van hollandsnieuw kunnen vinden en heb ik al mijn gegevens ingevuld maar de rekening nummer is wel van mijn zoon zou hij een abonnement krijgen ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb bij telfort eerst mijn eigen rekeningnummer opgegeven en na een paar dagen mijn rekeningnummer gewijzigd. Ging prima.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jhaa maar kan dat ook bij hollandsnieuw ? groeten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de meeste bedrijven zal dat geen probleem zijn, tenzij er betaald wordt met een jongerenrekening, in dat geval zou ik mijn zoon het bedrag dat ik voorschiet, automatisch terug laten betalen via zijn rekening. Als je zoon meerderjarig is, neem dan even contact op met de klantenservice hierover.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het was ook geen antwoord maar een reactie mattis! Waarom zou je een rekeningnummer niet kunnen wijzigen?

Het beste antwoord

Ja, dat is geen probleem. Ik heb een abonnement bij Hollandsnieuwe en ik gebruik ook het rekeningnummer van mijn man om de rekening mee te betalen. Geen enkel probleem dus!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heeft u gegevens van u zelf gebruikt en alleen rekening nr van u man? en heeft u direct bij de afsluiten van de abonnement uw man zijn rekening gebruikt of gewoon veranderd na dat de abonnement is afgesloten ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De gegevens van mij zelf en het rekeningnummer van mijn man. Dit hebben we direct bij het afsluiten gedaan.