Hoe liedjes verwijderen van iphone zonder dat ze van de ipod bij de eerste synchronisatie worden verwijderd?

Ik heb net een iphone 5 16 gb gekocht. Ik ben hier heel blij mee, maar gister zat ik ff in mn itunes aankopen te kijken en heb ik perongeluk op alles downloaden gedrukt. Waardoor mn iphone nu stampens vol zit. Nu wil ik ze dus van mn iphone afhalen, maar niet van itunes zelf. Want ik wil ze wel nog steeds bij de volgende synchronisatie op mn ipod hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Op intunes kan je selecteren welke muziek je wel en niet op je iPhone wilt hebben, probeer dat eens?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar wordt dat dan uit geheel je itunes verwijderd? Dus kan ik dat liedje dat ik mn iphone heb verwijderd, nog wel na een synchronisatie met de ipod nog dat liedje luisteren?