Samsung Galaxy Young: hoe kun je je telefoon rooten zodat je apps naar je SD kaart kunt verplaatsen?

Ik heb al op verschillende fora gezocht naar een manier om je apps naar je SD kaart te verplaatsen. Het gaat blijkbaar niet even simpel als met andere smartphones. Maar ik lees wel dat het kan, als je je telefoon root en er dan een app link2sd opzet. Ik heb echter geen idee hoe je je telefoon moet rooten, iemand die me daarbij kan helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Er zijn voor de samsung toestellen verscheidene manieren om te rooten.
Deze staan zowel in androidworld als xda beschreven, dus geheel onvindbaar zijn deze echt niet.
Immers heb er zelf al diverse geschreven.
Maar wees terughoudend met de zogenaamde updatezip bestanden, de een is de ander niet en kan je toestel hopeloos overhoop halen.
Maar de installatie is hetzelfde.

Ik begrijp alleen niet waarom je niets hebt kunnen vinden.
één simpele zoekopdracht gaf mij als eerste deze link al aan
http://www.telefoonrooten.nl/samsung-galaxy-y-root/
en hier de tweede
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-y-pro-txt/28124-root-toegang-succesvol.html

Als een simpele zoekopdracht al te lastig is dan denk ik persoonlijk dat root en link2sd misschien al gauw een stap te ver wordt.
Maar hier alvast een voorzet omtrent de hoe en wat met link2sd

http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-gio/35075-partitie-maken-met-quotmini-tool-partitie-wizardquot-link2sd-app.html

Het venijn zit hem in de script en het partitioneren van je sd kaart
Maar wederom goed lezen en logisch nadenken.