hoe krijgt mijn htc one v minder kuren?

mijn htc one v (8 maanden oud) heeft heel veel kuren; het toetsenbord werkt niet goed, moet hem dan opnieuw opstarten voordat ie het weer doet; de camera doet het soms wel, en soms niet, heel irritand; als hij een berichtje/ whatsappje/ melding/ snapchatje binnen krijgt loopt ie helemaal vast en moet ik hemweer helemaal opnieuw opstarten; en verbinden met de computer met een usb-mini usb kabel doet het ook niet. allemaal heel irritant. ik heb hem al terug opgestuurd naar zoetemeer, daar konden ze hem niet maken dus hebben ze hem terug gestuurd naar de fabriek in zuid-korea. ze zeiden dat ze hem hadden gemaakt maar toen hij eindelijk terug was deed ie het alweer niet meer. andere camera/ toetsenbord app helpt niet, er is meer dan voldoende opslagruimte en ik heb hem al meerdere keren naar fabrieksinstellingen gezet. weet iemand hoe ik hem weer normaal krijg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

Destijds heb ik de htc one v on aanraden van iemand icm redelijk goede reviews gekocht.

Het apparaat werd alleen erg snel traag vooral de internet browser. Ik heb toen de telefoon teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Zie

http://www.htc.com/nl/support/howto.aspx?p_id=439&id=150016&p_name=htc-one-v

Wat de telefoon weer iets sneller maakte, maar de one v blijft een beetje een trage telefoon als je hem vergelijkt met veel andere telefoons.

Ik zou iig proberen om de telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Ik weet natuurlijk niet of dat naast de snelheid ook de andere kuren die je van de telefoon ondervind verhelpt. Maar het is het proberen wellicht waard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan goed zijn de de problemen ontstaan in Android. Je kan kijken of er een software update beschikbaar is via;

- Schuif het meldingenvenster open
- Tik op Info > Software updates > Nu controleren.

Indien je zoveel problemen behoud en er geen update beschikbaar is dan zou ik toch opnieuw naar de winkel gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
er zijn geen software updates, en bij de kpn winkel zeggen ze dat het alleen een afhaal en verkoop plek is en dat ze niet weten hoe ze er iets aan moeten doen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is een goeie smoes van de KPN. De verkoper is altijd verantwoordelijk voor garantie zaken op producten die ze hebben verkocht. Print anders de volgende pagina uit en ga hiermee naar de KPN winkel; http://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als extra punt, heb je toevallig een rechtsbijstand verzekering? Zo ja, dan kan je hun inschakelen op het moment dat de KPN winkel niet wenst mee te werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel!