Hoe kan ik op mijn galaxy s2 meerdere foto's tegelijk opslaan ( als ik op internet surf) ?

Stel je voor ik open op mijn samsung galaxy 2 een internet pagina met meerdere foto's, hoe kan ik er dan meer tegelijk opslaan (ipv éen voor een).
Ik wil iedere browser downloaden waar dat mee kan.
Zou heel fijn zijn als iemand dat weet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat zou moeten lukken met deze app: https://play.google.com/store/apps/details?id=es.dadbiz.myDerivedApp&hl=nl

Deze slaat de volledige pagina op op je SD-kaart, dus ook alle afbeeldingen.
Als je dan met een File Manager je SD-kaart opent, zou je alle afbeeldingen in een mapje kunnen vinden.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ga het proberen, hartelijk dank!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de app maar zou je nog even uit kunnen leggen hoe ik een site in die app krijg