Wat is er nou echt anders aan een lease-abonnement (hi) in tegenstelling tot bijv. de normale abonnementen bij T-Mobile of Vodafone?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Vergeleken met normale abonnementen zijn dit de grote voordelen:

Geen bedrag meer betalen voor je toestel. Kosten voor het gebruik van je toestel staan gewoon helder op je factuur.

Zelf bepalen wat je per maand uitgeeft aan je toestel: de nieuwste smartphone is natuurlijk wat duurder dan een eenvoudig model.

Bij verlenging van je abonnement, na 1 of 2 jaar, kies je weer een gloednieuw toestel.

Als je toestel kapot is, zorgen wij razendsnel voor reparatie en een vervangend toestel. Vaak binnen 24 uur.

Het grootste nadeel is dat je geen eigenaar wordt van de telefoon, de kosten om het toestel 'over te nemen' zijn behoorlijk hoog.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik vond na 1 jaar lease van een iphone 4, het overname bedrag van 165 euro niet veel.