Gaat een telefoon eerder leeg als de 'ringtone' op geluid of op trillen staat?

Duidelijke vraag: wanneer is de batterij eerder leeg?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Het beste antwoord

Bij trillen gaat 't accutje sneller leeg. Want trillen gaat via heel klein motortje, en het draaien van het motor kost veel meer energy dan geluid...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De triller verbruikt meer dan het geluid via uw luidsprekertje.
Mijn toestel stond vroeger altijd op trillen en na 6 dagen moest ik opladen.
Sinds een maand of 6 staat nu het geluid weer aan en moet ik nu max na 4 a 5 dagen opladen met een gelijk aantal gesprekken.

Toegevoegd na 3 uur:
Sorry u heeft gelijk, ik ben weeral veel te vlug geweest.
Met triller kon ik maar 4 a 5 dagen maar op geluid ging de batterij tot 6 dagen. Bedankt voor de opmerking.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Trillen verbruik meer, maar de deed wel 1 a 2 dagen langer met de accu?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou kunnen dat het verschilt van merk tot merk, sommige trillen maar éénmaal terwijl anderen de ganse tijd doorgaan tot er opgenomen is.
Uittesten lijkt mij het beste, ik kon enkel maar mijn ervaring meegeven en elektronicus lijkt het het mij logisch dat een triller meer verbruikt.
ItisILeClerc
10 jaar geleden
wat heb je aan een antwoord waarin je jezelf tegenspreekt?