hoe krijg ik deze telefoonnummers terug?

ik heb van de week mijn htc wildfire s laten vallen. helaas is hier door mijn scherm kapot gegaan helaas had ik niet van alle nummers een backup nu wil ik wel graag deze nummers terug hemmen hoe krijg ik deze weer terug.

(ps: ik kan hem niet aan de pc aansluiten omdat die dan alleen gaat opladen.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Indien alleen je scherm kapot is, zouden de nummers op je simkaart of SD-kaart moeten staan. Indien je deze (degene waar de nummers op staan) in een andere mobiel stopt, krijg je daar gewoon alle nummers weer te zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als htc via een cloud werkt kan je kijken of je het niet via internet kunt benaderen