Waarom gaat er steeds €1 euro van mijn BB af?

Ik heb een BB van een vriendin van mijn neef gekregen en hij is heel vet alleen het probleem is: in tweedagen heb ik nog maar 23 cent over en ik had tien euro dus elke keer gaat er een paar euro's van af. Hoe komt dit en kan ik er wat aan doen??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
Ritsuka
10 jaar geleden
zit je op internet?
dat kost veel geld als je geen abonnement hebt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb wel een Abonnement maar ik zit niet veel op internet

Antwoorden (2)

Heb je wel bb internet aangezet, het kan zo zijn dat je bundel niet juist ingeschakelt of zelfs al op is. Dan wordt er bij elke mb die je gebruikt geld van je beltegoed afgetrokken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik heb dat wel gedaan en ik heb geen internetbundel dus daar kan het niet van komen
Dan staat de 3G van je BlackBerry aan.
Zelf als je geen internetbundel hebt, kun je gebruik maken van 3G, alleen is het dan ontzettend duur.

Elke telefoon controleert om de zoveel uur of er een nieuwe update is, een mail etc. en telkens als dat gebeurt word daar een bepaald bedrag voor gerekend door je provider.

Als het goed is zou je 3G (dataverbinding) wel ergens in het menu instellingen moeten kunnen uitschakelen. Ik weet zelf verder niet hoe want heb geen bb. Waarschijnlijk staat in de handleiding wel hoe.