Zijn nederlande prepaid kaarten geldig in frankrijk?

Met beltegoed zegmaar
Zoniet hoe kan ik bellen vanuit frankrijk zo der een abbonement

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke provider heb je?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
T-mobile

Antwoorden (2)

Ja die kan je ook gebruiken in frankrijk. al zal je veel moeten betalen voor de roaming.
Volgens mij gaat het goedkoper zijn om een prepaid kaart te kopen in frankrijk
Robby BB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een gewone oude telefoon met prepaid kaart en die gebruik ik
gewoon in Frankrijk, in Egypte, in Marokko en nog wat landen.
Geen enkel probleem.

Dus als het om bellen gaat, kun je vanuit alle landen met die telefoon
met prepaid gewoon bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke provider gebruik je?