Waarom geeft mijn telefoon aan dat mijn sms geheugen vol zit?

Ik gebruik een samsung wave, ik krijg de melding dat mijn sms geheugen vol zit, waardoor ik door dit probleem mijn smsjes niet goed ontvang (niet of heel laat). Ik heb op mijn telefoon 83/1300 smsjes staan en op sim 1/20.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Kijk ook naar outbox
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Outbox helemaal leeg, op telefoon 83/1500 op sim 1/20

Antwoorden (2)

Dan moet je gewoon wat oude berrichten verwijderen. Als hij het dan nog steeds doet kun je proberen wat apps te verwijderen die je niet gebruikt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Allemaal al geprobeerd, heb op internet nog meer mensen met dit probleem gezien, maar nergens staat een antwoord bij. Sommige hebben 0 berichten, toch geeft telefoon aan dat geheugen vol zit. nooit last van gehad, niets gedownload of iets kreeg zomaar gister dit probleem
Kijk eens om je "postvak uit " ,"concepten","verzonden" mapje eens te legen !